eMatematikas Prisijunk Forumas VBE užduotys ONLINE testai

Matematikos PUPP užduotis 2017


2017 metų matematikos pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo užduoties aptarimas.

pakeista prieš 2 m

Sveiki, kaip patartumėt ruoštis matematikos pupp? Orientuojuosi į kuo aukštesnį įvertinimą, todėl man labai įdomu, nes juk panašiai reikės ruoštis ir vbe. Viską peržiūrėt kas buvo mokomasi nuo 5 klasės, peržiūrėt senesnių metų pupp užduotis ar gal nusipirkt kažkokias pratybas? Dėkui už atsakymą.

Iš tiesų priklauso nuo to kaip tau ta matematika sekėsi. Jei tavo vidurkis buvo 9-10, tai šiek tiek būtų keista kartoti kursą nuo 5 klasės, tačiau jei su matematika esi ne draugas (arba tiesiog tingėjai mokytis), o nori aukšto balo tai žinoma žiūrėk viską nuo 5 klasės. Praėjusių metų PUPP užduotis prasispręsti tikrai gera idėja, suprasi kas per užduotis maždaug tavęs laukia ir kokia yra patikrinimo struktūra. Žinoma, gali nusipirkti kokią tai užduočių knygutę. Svarbiausia yra spręsti kuo daugiau ir kuo įvairesnių užduočių, tada ir patikrinimas neišgąsdins. Ir svarbiausia išmok mąstyti matematiškai, o ne atkartot sprendimą, nes jei taikais į aukštą balą, tai gali tekti spręsti tokį uždavinį, kurį matysi pirmą kartą akyse.

pakeista prieš 7 m

Dėkui tau už atsakymą. Su matematika draugauju tikrai, šiuo metu vidurkis ~9. Turėdamas omeny viską pakartoti ir peržvelgti nuo 5 klasės, pasikartoti ir prisiminti visą teoriją: laipsniai, plotai, tūriai, trikampiai ir apskritai, visos formulės. Gal yra kur internete pdf formatu kokios matematikos knygos nuo kokios 8 klasės? Ar šiaip kokia interneto svetainė, kur būtų galima pažiūrėti kokią nors teoriją? Būtų neblogai prisiminti. O dėl užduočių sprendimo galbūt reikės nusipikti pratybas, nes kaip ir sakei, kuo daugiau spręsti. :)

PUPP 2017 atsakymai:
1. 1,2,3)
https://www.ematematikas.lt/upload/images/1496334831_2093.png
2) [tex]\dfrac{2}{3}[/tex];
3.1) [tex]15[/tex];    3.2) [tex]-32[/tex];    3.2) [tex]-2[/tex]
4.1) [tex]A[/tex];    3.2) [tex]94,4\space Eur[/tex];    4.3) [tex]18[/tex];  4.4) [tex]A[/tex]
5.1) [tex]\dfrac{1}{2}[/tex];    5.2.1.) [tex]21\space min[/tex];    5.2.2.) [tex]20,5[/tex];  5.3) [tex]5\space būdai[/tex];  5.4) [tex]B[/tex];
6.1) [tex]36[/tex];  6.3) [tex]18\sqrt{3}[/tex];  6.4) [tex]D[/tex];
6.5.1) [tex]2[/tex];    6.5.2) [tex]36[/tex];
7.1) [tex]480\pi\space cm^2[/tex];  7.2) [tex]24cmX8cmX30cm[/tex]  (ilgis, plotis, aukštis);    7.3) [tex]13,75\pi \space cm^2[/tex];
8.1) [tex]x=(-∞;+∞)[/tex];  8.2) [tex]-2;\space 2[/tex];    8.3) [tex]C[/tex];
8.4)
https://www.ematematikas.lt/upload/images/1496333372_2093.png
9) [tex](4;2)[/tex]
10.1.) [tex]8\space rulonai[/tex]
10.2.) [tex]15\space eurų,\space 16\space eurų[/tex]
10.3.) [tex]D[/tex]
10.4.) [tex]A[/tex]
11.1.) [tex]96\space m^2[/tex]
11.3.) [tex]1\space m[/tex]
12.1.) [tex]8\space val\space 5\space min[/tex]
12.2.) [tex]160\space  m/min[/tex]
12.3.) [tex]4,8\space  km/h[/tex]
12.4.) [tex]18,5\space  km[/tex]

pakeista prieš 6 m

12.4?

pakeista prieš 6 m

"Žmona ėjo priešinga kryptimi," tačiau tiksliai neparašyta, kuria kryptimi važiavo vyras. Jis galėjo judėti link moters arba priešinga kryptimi negu žmona ėjo. Kur tu radai netikslumų?

pakeista prieš 6 m

"B) Atkarpa AC yra lygiagretainio įstrižainė.". Va ir atsakymas, kodėl taip pasielgė. :D

pakeista prieš 6 m

Būtent aš ir nesupratau Karolio pastabos. Ar čia labiau priekabis prie neva keistos sąvokos lygiagretainio atkarpa.

Manau, kad šiame uždavinyje galima prisikabinti tik prie to, kad tiksliai neįvardijamas lygiagretainis.

Nori sudalyvauti šioje temoje ir parašyti savo pranešimą? Prisijungti »