Jau ne pirmi metai, kaip pakartotinės sesijos užduotys naudojamos kaip bandomosios esamiems abiturientams, todėl nėra taip greit paviešinamos.
Dozz +92
Kaip daryti 23.3 ir 25.1?
Sokolovas PRO +1046
23.3 [tex]\frac{m+1}{m}< 0[/tex] [tex]\frac{m+1}{m}> -1[/tex] Atsakymas (-1; -1/2) 25.1 Reikia pastebėti, jog trikampiai ABC ir CDM lygūs pagal dvi kraštines ir (statųjį) kampą tarp jų, o trikampiai KAN ir ABC panašūs pagal du kampus.
Liūdna, kad viskas yra sukramtoma. Bet dar liūdniau, kad egzaminų centro matematikai pas mus yra "vieninteliai, kas žino kaip spręsti uždavinius. Ir įžūliai bruka visiems savo "vienintelį teisingą" sprendimo kelią... Jie "vieninteliai", jie "nepakeičiami". Jie bambos šio pasaulio...Tik tokie "bambos" ir galėjo išrast tokį absurdo įsikūnijimą kaip "vertinimo instrukcija", ir iškelt šį "įsikūnijimą" virš visų kitų mokymo priemonių... Jos didenybė vertinimo instrukcija..."Imkite ir skaitykite". Ir nieko nereikia daugiau...Nereikia mokytojų, dėstytojų. Nereikia knygų, mokymosi bei darbo...Net galvos nereikia. Už jus galvos jos didenybė vertinimo instrukcija... Viskas ant delno. Sukramtyta. Į burną įdėta... O dar sakoma, -nespręskit čia tinginiams namų darbų...Spręskite ! Jei tik netingite ! Imkite ir kramtykite ! To moko jo didenybė egzaminų centras .