Sveiki. Nesuprantu kaip 31.1 atsakyme aukstine randa 1/2 pries skliaustus.As tiesiog saknis 4-xkvadratu dalinta is 4 :D. Paaiskinkit jei nesunku. dekui.
pakeista prieš 12 m
Vitalijus (+1932)
Pirmiausia iš lygiašonio trikampio pasinaudodami Pitagoro teorema išsireiškiame aukštinę ir gauname: [tex]\frac{\sqrt{16-x^2}}{2}[/tex] Tuomet trikampio plotas: [tex]S=\frac{ah}{2}=\frac{x\sqrt{16-x^2}}{4}[/tex]
Normalus (+2)
Sveiki, jeigu galite padėkite. Mokyklą baigiau prieš kelerius metus, matematikos egzamino rezultatas buvo žemesnis nei tikėjausi, galvoju perlaikyti bet nežinau kur rasti apie tai informacijos, mokėsčiai, kada egzaminai, kur registruots. Būsiu dėkingas už visokeriopą pagalbą :) Vilnius
valkirija (+161)
Kaip tada 31.2? sita dalis daznai buna, bet praklausiau per pamokas. Galit pilna sprendiam pavaizduoti?:)
Beto,kaip su 30? skaiciavau pradzioj kaip paprasciausia apskritima, paskuj pamaciau kad cia skritulys, tai pasimeciau :D
Apskritimo ribojama plokštumos dalis, vadinama skrituliu.
galima sakyt tas pats
31.2 surandi išvestinę, prisilygini nuliui ir randi ekstremumus
Scot (+288)
23 uždaviniui tinkamas būtų toks sprendimo būdas? (2012 metų pavyzdinė)
C iš x po 2 =(x!/(2!(x-2)!)-x=35
-x naudoju nes įstrižaine būt negali gretimos kraštinės kurių yra x
valkirija (+161)
Per daug mandriai mastai :D (beto kampas negali sudaryti istrizainiu su gretimais kampais ir SU SAVIMI)paprasciausiai:
[tex]\frac{n(n-3)}{2}=35[/tex]
n-nkampis (n-3)-kiekvienas kampas negali sudaryt istrizaines su savimi ir su gretimais kampais /2-kad nesikartotu tos pacios istrizaines tik is kito galo :) 35-istrizaines
Na pagal mane tai taip reikia daryt: 1. (5√5)²-5²=100, √100=10. Toks ir bus ilgis. 2. Apskaičiuoji aukštinės ilgį. 100-25=75. Tai ilgis 5√3. Turi visus reikiamus ilgius, todėl gali išsireikšti per cosinusą arba sinusą...Nors realiai, tai net nereikėjo skaičiuoti to ilgio. buvo galima tiesiog cos5/10=cos1/2=60 laipsnių.