Bendrai nieko įdomaus tose mokyklose nemoko. Švaistomas laikas per tuos 12 metų. Kai kurie buve klasiokai per tuos 2 metus viska pasieme B lygių ir mokykloje pasirodydavo pora kart per savaitę. Švaistomas visu laikas tiek savo, tiek mokytoju tiek ir....Moko tik egzus išlaikyt. "Va čia va reik taip atskliaust, čia reik taip išvestinę paskaičiuot" bet nieks net nenusiteikdavo paaiškinti kas yra ta išvestinė, kam ji skirta, kas yra integralas ir tt ir tt... Mokoma tik spręst uždavinius, suvokimo apie matematiką niekas nepateikia.
alien911 +24
almostlowBendrai nieko įdomaus tose mokyklose nemoko. Švaistomas laikas per tuos 12 metų. Kai kurie buve klasiokai per tuos 2 metus viska pasieme B lygių ir mokykloje pasirodydavo pora kart per savaitę. Švaistomas visu laikas tiek savo, tiek mokytoju tiek ir....Moko tik egzus išlaikyt. "Va čia va reik taip atskliaust, čia reik taip išvestinę paskaičiuot" bet nieks net nenusiteikdavo paaiškinti kas yra ta išvestinė, kam ji skirta, kas yra integralas ir tt ir tt... Mokoma tik spręst uždavinius, suvokimo apie matematiką niekas nepateikia.
nu mum pasakė integralai naudojami kreivinės trapecijos plotui apskaičiuoti, kiek tiesog yra nežinau.
RokasQVadinasi, nieko nesupratai per visą tą laiką, kai skaičiuodavai mokykloj integralus. Juk integralo ženklas uždėtas ne šiaip sau - jeigu jau nuimi integralo ženklą, turėtų būti savaime aišku, kad kažkas turi pasikeisti. Taip visoj matematikoj: nuimant skliaustus keičiasi tai, kas po skliaustais; nuimant logaritmo ženklą kokioj nors lygty - keičiasi tai, kas kitoje lygties pusėje; lygiai taip pat su išvestinėmis ar integralais.
O va liūdniausia šitoj situacijoj ir yra, kad mokykloje taip mokoma - lyg ir kažkas daroma, bet rezultato jokio. Neatsiranda supratimas, kas yra daroma.
Nežinau.. Realiai žinau kas yra integralas (bendrai paėmus) ir žinau, kad jį reikia keisti į pirmykštę fuknciją, čia nebuvo ta situacija, kur reikia papildomą tiesę išsivesti, kad gautusi trikampis, trikampio plotą apskaičiuoti ir atimti kreivosios trapecijos plotą susidariusį, ne čia buvo paprastų paprasčiausias, kurį galėjo ir b lygiu mokinesis išspręsti.
pakeista prieš 7 m
verbunai PRO +127
Nebūtinos tos trigonometrinių funkcijų pirmykštės 18.3 uždavinyje. Juk galima naudotis tuo, kad [tex]\cos(\pi x)[/tex] yra lyginė funkcija, todėl [tex]\int_0^1\cos(\pi x)dx=\int_0^1\cos(\pi-\pi x)dx=-\int_0^1\cos(\pi x)dx[/tex], todėl [tex]\int_0^1\cos(\pi x)dx=0[/tex].
Vitalijus MOD +1930
Atnaujintas pirmas pranešimas, įdėta nuoroda į 2016m matematikos valstybinio brandos egzamino sprendimus.