eMatematikas Prisijunk Forumas Egzaminų užduotys ONLINE testai

Neleidžia suapvalinti ir naudoti tik antrą skaitmenį. C plius plius.


#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{


    int x;
    double a, b, c;
    int y;
    cout<<"Pradinis skaicius yra:";
    cin>>x;
    a=x%10/2;
    b=(x/100+(x/100*0.5))%10; //čia jeigu gaunu pvz. 13.5 reik suapvalinti ir naudoti tik 4
    c=(x/10%10+3)%10;
    y=a*100+b*10+c;
    cout<<"Slaptas kodas yra "<<y<<endl;
    return 0;
}

pakeista prieš 4 m

Tai gal salyga parasytum?

Mūsų herojus pateko į spąstus - jis buvo užrakintas kambaryje su kodine spyna. Kodas: triženklis skaičius. Padėkite apskaičiuoti, koks kodas leis mūsų herojui vėl išvysti dienos šviesą.

Slaptas kodas, padėsiantis išsilaisvinti, yra sudarytas iš trijų skaitmenų. Mes taip pat turime pradinį skaičių x, iš kurio buvo sugeneruotas kodas. Pabandykite surasti slaptą triženklį skaičių y, jei yra žinomas pradinis triženklis skaičius x ir jo skaitmenys yra pakeisti pagal šias taisykles:

Pirmas y skaitmuo yra dvigubai mažesnis už trečiąjį pradinio skaičiaus x skaitmenį.
Antras y skaitmuo yra 50% didesnis už pirmąjį pradinio skaičiaus x skaitmenį.
Trečias y skaitmuo yra gaunamas prie antrojo pradinio skaičiaus x skaitmens pridėjus 3.
Jei bet kuriame punkte gaunamas dviženklis skaičius, naudokite tik antrąjį skaitmenį. Jei didinant arba mažinant skaitmenis, gaunami realiojo tipo rezultatai, jie turi būti apvalinami iki sveikojo skaičiaus laikantis matematinio apvalininmo taisyklių.

Pavyzdys:

Duotas skaičius: 648

Pirmasis skaitmuo bus 4, nes 8 / 2 = 4

Antrasis skaitmuo bus 9, nes 6 + 6 * 0.5 = 9

Trečiasis skaitmuo bus 7, nes 4 + 3 = 7

Pradinis duomuo, triženklis skaičius x, įvedamas klaviatūra. Rezultatas, naujai suformuotas triženklis skaičius y, išvedamas į ekraną.

a = (x%10+1)/2;
b = (x/100+((x/100+1)/2))%10;

(Įrašęs į šią programą 648 atspausdina reikiamą skaičių - 497, bet gali būti klaidų ...)
#include<iostream>
#include<iomanip>
using namespace std;
int main()
{
int a,a1,a2,a3,b,y1,y2,y3;
cout<<"Ivesk skaiciu"<<"\n";
cin>>a;
a1=a/100%10;
a2=a/10%10;
a3=a%10;
y1=1.0*a3/2;
if (y1>=10) y1=y1%10;
y2=1.0*a1+a1*0.5;
if (y2>=10) y2=y2%10;
y3=a2+3;
if (y3>=10) y3=y3%10;
cout<<fixed<<setprecision(0);
b=y1*100+y2*10+y3;
cout<<b;

return 0;
}

pakeista prieš 4 m

xdkorean12, tavo programa neapvalina skaiciu.

EgEg įdomu būtų sužinoti kaip tai ištaisyti.

EgEg dėkui!

KaimoJapio programa yra gera tik reikia a ir b pakeist taip kaip as parasiau.

Nori sudalyvauti šioje temoje ir parašyti savo pranešimą? Prisijungti »