Labas vakaras, turiu uždavinį kuriame net nelabai įsivaizduoju nuo ko reikėtų pradėti, todėl rašau čia su tikslu gauti bent minimalios pagalbos.
Uždavinys skambėtų taip: Šaškių lentoje (8*8) stovi šaškė. Jos padėtį nusako koordinatės pvz.: A1. Pradinė šaškės padėtis nurodyta duom.txt faile. Parašykite programą, kuri į rezultatų failą rez.txt įrašo galimus šaškės ėjimo variantus (įskaitant ir kirtimus). Galimi du ėjimo ir keturi kirtimo variantai.
Tomas PRO +4543
Neaiški sąlyga man. Ar yra pavyzdinių tekstinių duomenų ir rezultatų failų?
Karolis921 +68
Deje ne, viskas kas buvo duota tai ši sąlygą bei šaškių lenta - https://imgur.com/8u9OIk4
Tomas PRO +4543
Nebent kaip suprantu nurodžius šaškės buvimo vietą, iš pradžių reikia rasti jos ėjimo variantus, jei langeliai nėra užimti ir kadangi šaškė gali judėti tik viena kryptimi vertikaliai, tai gauname du galimus judėjimo variantus. Kai kalbama apie kirtimus, tai turima omeny, jog mūsų šaškei turi būti greta priešininko šaškė ir tam yra keturi variantai (kirsti atgal kaip suprantu galima).
Tomas PRO +4543
Na tai dabar kai atsiuntei paveiksliuką, matau, jog manoji versija pasitvirtino.
Tomas PRO +4543
Bet tiesa tokia, jog ne visada bus toks skaičius ėjimų ir kirtimų. Čia tik didžiausi galimi jų skaičiai.
Tomas PRO +4543
Ir dar... kaip suprantu tos šaškės pradinė padėtis (turiu omeny prieš pradedant žaidimą) yra apatinėje lentos pusėje, nes šiaip nuo to priklauso jos ėjimo (kai nekertama) kryptis.
pakeista prieš 4 m
Karolis921 +68
Kažkaip viskas miglotai... Suprantu ,kad šaškės ėjimų bei kirtimų skaičius priklauso nuo jos buvimo vietos. Tačiau ar dabar man reikia tikrinti visas vietas ir pagal tai kas įrašyta duomenų faile atrinkti ėjimų ir kirtimų skaičių?
Tomas PRO +4543
Na iš tiesų tie tikrinti variantai yra prie lentos kraštų, visur kitur kirtimų ir ėjimų skaičius toks kaip nurodyta.