eMatematikas Prisijunk Forumas Egzaminų užduotys ONLINE testai

Suprastinti reiškinius (pamiršau kaip ten su šaknim reikia prastinti)


pamirsau kaip reikia prastinti su saknim, visus issprendziau o su saknim nerandu kaip reikia prastinti:
1. |1-2√3|+2|5-6√3|
2. x√x-y√y /√x-√y
3. a^3/2-b^3/2 / a^1/2-b1/2 + √ab

ir dar sis: irodyti, kad reiskinio reiksme yra racionalusis skaicius:
5√7-√2 /√7+√2 +2√14
aciu;-)

modulį veiksmą reikia atlikti skaičiuotuvu.. jeigu ženklas neigiamas tai -(bla bla) jei teigiamas tai tik (bla bla)

tai moduli gaunasi neigiamas ir kas is to? bet cia reikia suprastinti

Modulis visada teigiamas. Išsikelk minusą prieš skliaustus.

pakeista prieš 13 m

nu nieks nesigauna tai ka galiu tai uzrasyti: -(1-2√3)-2(5-6√3) nesamone tada gaunasi

fedas
ir dar sis: irodyti, kad reiskinio reiksme yra racionalusis skaicius:
5√7-√2 /√7+√2 +2√14

[tex]\frac{5\sqrt7-\sqrt2}{\sqrt7+\sqrt2+2\sqrt14}[/tex] toks ar [tex]\frac{5\sqrt7-\sqrt2}{\sqrt7}+\sqrt2+2\sqrt14[/tex] toks? o gal dar kitoks?

pakeista prieš 13 m

fedasnu nieks nesigauna tai ka galiu tai uzrasyti: -(1-2√3)-2(5-6√3) nesamone tada gaunasi

Kodėl nesąmonė? Atsakymas 14√3-11

[tex]\frac{5\sqrt7-\sqrt2}{\sqrt7+\sqrt2}+2\sqrt14
pradzia gera tik paskiau  prie tos trumenos reikia prideti  2√14, o ne vardiklyje tas 2√14

Taksas027
fedasnu nieks nesigauna tai ka galiu tai uzrasyti: -(1-2√3)-2(5-6√3) nesamone tada gaunasi

Kodėl nesąmonė? Atsakymas 14√3-11

tai galima taip  urasyti? moduli pakeisti skliaustais, nu geras to dar nezinoau...

fedas
Taksas027
fedasnu nieks nesigauna tai ka galiu tai uzrasyti: -(1-2√3)-2(5-6√3) nesamone tada gaunasi

Kodėl nesąmonė? Atsakymas 14√3-11

tai galima taip  urasyti? moduli pakeisti skliaustais, nu geras to dar nezinoau...

ai nu jei nori palikt skliaustus tai tas tavo ankstesnis variantas tada tinka :D

Nori sudalyvauti šioje temoje ir parašyti savo pranešimą? Prisijungti »